Extra Klasika: Total War, Rise of Nations, Spellforce a Virtua Tennis

Poslední den Velké soutěže s novou edicí Extra Klasika přináší představení trojice strategií Medieval, Rise of Nations a Spellforce, spolu s Virtua Tennis 3.

Poslední den Velké soutěže s novou edicí Extra Klasika přináší představení dalších čtyř her: středověkou strategii Medieval: Total War, fantasy strategii Rise of Nations: Rise of Legends, platinovou verzi strategie Spellforce a to vše doplňuje sportovní hra Virtua Tennis 3. Nechybí ani poslední slovo (je zvýrazněno tučně) ze soutěžní otázky, takže čtěte pozorně!

Medieval: Total War

Platforma: PC
Typ hry: tahová a real-time strategie
Výrobce: Creative Assembly

box2D_EKhit_MedievalGold_CZSK_RGB.jpgStrategická série Total War se poprvé objevila v roce 2000, kdy hráče přenesla do feudálního Japonska. O dva roky později se už stratégové dostali i do Evropy, když vyšel titul Medieval: Total War. Již z názvu je přitom jasné, že své rozhodovací schopnosti budete zkoušet na nejedné bitvě ve středověku. Nejen bitvami je však živ člověk, takže se na vás chystá i dvojice kampaní – jedna původní a druhá z datadisku Viking Invasion. V nich se dostáváte k tahové strategii, rozšiřujete državy vašeho státu a posilujete armádu, kterou pak v reálném čase vedete v rozličných bitvách. To vše samozřejmě v profesionální české verzi.

Rise of Nations: Rise of Legends

Platforma: PC
Typ hry: real-time strategie
Výrobce: Big Huge Games

box2D_EKhit_RoL_CZSK_RGB.jpgPokračování strategického překvapení jménem Rise of Nations nejde ve stopách reálného prostředí, ale přináší zcela nový mystický svět. V něm se snoubí steampunk s pohádkovým prostředím orientu a tajuplnou civilizací dávno ztracené Mayské civilizace, trochu smíchané s mimozemskou technologií. Nebojte se, autorům se však podařilo tyto prvky promíchat, ale netřepat, takže můžete vesele nejprve nad mapou světa určovat pohyb svých vojsk, abyste následně v klasické podobě real-time strategií určovali cíle pro konkrétní jednotky a vydobyli si tak vítězství. Musíte si přitom hýčkat i své legendární hrdiny, kteří mají nadpřirozené schopnosti porazit klidně i stovky protivníků. Více už se dozvíte v naší recenzi na Doupě.cz

Spellforce

Platforma: PC
Typ hry: strategie
Výrobce: Phenomic Games

box2D_EKhit_Spellforce_CZSK_RGB.jpgTřetí strategie, ale opět odlišná od těch předchozích. Zatímco v Rise of Nations vám hrdinové fungovali pouze jako speciální jednotky, Spellforce vás převtělí do kůže jednoho heroje osobně. Můžete zlepšovat své schopnosti a dovednosti jak je známo z RPG, ale hlavně povedete do boje svoji armádu. Ať už se vydáte po příběhu The Order of Dan, nebo některého ze dvou datadisků Breath of Winter a Shadow of the Phoenix, vždy vám bude při ruce silný avatar s nímž můžete výrazně snížit ztráty na vlastním vojsku. Vašim úkolem přitom bude ovládnout prastaré runy a s jejich pomocí i celý svět Eo. To vše pochopitelně v profesionálně české verzi hry i s oběma datadisky.

Virtua Tennis 3

Platforma: PC
Typ hry: tenisová arkáda
Výrobce: Sega

box2D_EKhit_VirtuaTennis3_CZSK_RGB.jpgTenisové hry se dělí na dvě skupiny. V rámci jedněch musíte dokonale zvládnout ovládání, dřít jako kůň, ale budete odměněni realistickým pojetím tenisu. Druhé pak přinášejí jednoduché ovládání, zjednodušenou hru, kterou však zvládne každý. Právě do poslední jmenované škatulky spadá i série Virtua Tennis, jež navíc přináší do hry známá jména předních hráčů a hráček světového tenisu. Přijdete si tak domů, spustíte počítač, za půl hodinky porazíte světovou jedničku podle žebříčku ATP, nebo WTA, a klidně si pak pinknete ještě nějaký ten set s kamarády. Přesně to je hlavním lákadlem Virtua Tennis 3, jak jste se ostatně mohli dočíst už i v naší recenzi.

Váš názor Další článek: Jaký bude Championship Manager 2009?

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,